≡ Menu

Successfuld AdWordskampagne

Her er et billede af to vellykkede AdWordskampagner:

Den første er en kampagne der kører i Rusland for at dele gratis Mindfulness instruktionsmanualer ud og derved skabe et kundeunderlag. Den har en CPC på 12 øre! Dvs. at det koster 12 øre hvergang en bruger klikker på en af annoncerne.

Den anden kampagne er for at trække trafik til en hjemmeside med eksklusive damesko og den har en CPC på gns. 8 øre!

Prisen er afhængig af konkurrencesituationen i dit marked. Jo højere konkurrence (kun på dine keywords!) jo højere er prisen. Men prisen er i høj grad også afhængig af hvordan kampagnen bliver lavet!

AdWords kampagner kræver megen opmærksomhed. Det er ikke nok at sætte en kampagne i gang og så regne med at det er godt! AdWords skal checkes jævnligt, dvs. minimum på ugebasis. AdWords ændrer sig, folks søgevaner ændrer sig og konkurrencesituationen ændrer sig. Hele tiden. Det vigtigste nøgleord i AdWords er: Test, test, test!

 

Så hvis du synes du betaler for meget for dine AdWordskampagner, kan vi jo se om vi kan få dem lidt ned i pris!


{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

Next post:

Previous post: